pluggdag

Hej!
Idag är det biologi breddning som gäller. Men det går inte så värst bra, det finns typ för mycket information om det jag skriver om och det är svårt att välja bort fakta... Jag har iallafall börjat nu, det är ju ett plus :P Jag ska försöka att jobba på lite mer nu, så att jag har kommit en bra bit när dagen är slut. Men det är så tråkigt att plugga på lov! Eller ja det är alltid tråkigt att plugga.

Farfar skulle ha fyllt 80 år idag om han levt <3 grattis farfar (a) Justja, Hanna har ju namnsdag idag också. Då får jag ta och slänga iväg ett litet sms till henne nu då :)
Ha en bra dag!

Kram på er



Bilden: Abborrberg :)

Skrivet av Malin

Grattis till honom och till henne:)

Jag trodde det var SKOG i Abborrberg?? :O haha xD

Skrivet av Hanna

haha, du glömde visst att smsa? men det gör inget, du skrev ju iaf på bloggen :D hihi


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0