söndag på riktigt

Hej!
Idag på förmiddagen var jag och pappa ute och fotograferade i det underbara vintervädret :) Vi var först vid stadshuset och kyrkan och tog lite bilder och sen åkte vi till Norsbro och vidare till Hagge. Det blev många riktigt fina bilder och jag tänkte bjuda på några stycken här faktiskt. Annars idag har jag umgåtts med Malin och Louise. Malin åker till Karlstad  imorrn och kommer typ inte komma hem på en månad :( Kommer sakna dig! <3 Louise träffar jag säkert i skolan imorgon :) Det känns helt okej att skolan börjar igen nu. Jag har saknat kompisarna! Schemat kunde väl ha varit lite bättre, menmen det duger...
Nu blir det lite bilder då! :)



Norsbro



Typ, Hagge? Nånstans där i krokarna iallafall :P



Hagge



Hagge

Det får räcka så tror jag, fler bilder kommer att komma upp på Facebook och bdb :D

Kram på er <3


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0