söndag??

Hej alla!
Idag har det känts som söndag hela dan :P Är väl för att det är nån slags helgdag idag, för det är det väl? Haha jag har inte så bra koll... Idag har jag umgåtts med mina nattgäster Linnea och Natalie tills de åkte vid tolv, sen har jag läst lite gamla dagböcker också, det var en rolig upplevelse xD Gud vad mycket skit man skrev förut! Och om så himla ointressanta saker också, typ vad man har ätit och så. Haha :D Jag har också varit snäll och hjälpt lilla mamma med att sy upp hennes nya jeans. Det blev ett helt okej resultat faktiskt, man kanske skulle bli skräddare? :P
Jag har tränat step idag också :) Jag hade helt glömt bort att det var idag men Malin påminde mig och först ville jag inte gå men hon fick dit mig till slut och det var bra för det var riktigt skönt att träna idag. (Haha fin meningsuppbyggnad jag har!) Men det var mindre skönt att promenera hem sen :P
Förresten så blev det en riktigt lyckad filmkväll igår! Det var kul att träffa alla igen :)
Imorgon blir det kanske bowling med Malin, Louise och Alexander (mina extrasyskon haha <3), om det finns nån bana ledig. Fika blir det iallafall! Vi skulle först ha åkt till Romme men vi skippar det för det är för kallt :S Det får bli någon annan gång!

Kram på er


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0