1

Hallå :)

Imorgon blir det Peace & Love! :D Wihoooo! Ska åka dit med Hanna, Malin och Louise, vi åker i Hannas bil. Jag är chaufför tror jag... Hehe. Vi ska bl.a. gå på Melissa Horn, Robyn, The Kooks och Kent ^^ Just nu sitter jag och laddar lite genom att lyssna på Kents nya album som släpps idag i affärerna :) BRA! Och måste säga att jag gillar bilden på omslaget väldigt mycket...



Igår kväll var jag och Linnea och hälsade på Nathalie i Smedjebacken :D Vi pratade, flummade, badade och var ute och gick i "centrum" haha. Det var riktigt mysigt att träffas, även om det bara var halva "gänget" ;P Fast det var lite kasst för jag hade ont i magen typ hela dan igår :S Det var drygt. Men idag känns det bättre. Fast det tog ett tag innan jag var sugen på lunch idag och det är konstigt för jag brukar typ bli hungrig en halvtimme efter att jag ätit frukost :P

Ikväll ska jag och Hanna gå på nån konsert i kyrkan, "Fabulous five", fem musiker från Ludvika som tidigare fått musikstipendier. Tror det var nåt sånt :P Den börjar iallafall sju, och sedan halv nio ska vi på bio med Jonna :) Och filmen vi ska se är ingen mindre än:


Denna!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0