dag på stranden

Hej!
Idag har jag varit vid brunnsviks badplats med Malin och Louise :) Det var soligt och fint till en början, men efter ett tag blev det kallt och blåsigt :( Men jag badade iallafall. Vi tog vår bil dit, och gissa vem som körde! ;) Hehehe

Igår efter att jag hade skjutsat mamma så kom Malin ner hit och då åkte vi till stan och firade mitt körkort med lite god glass :D Det var riktigt najs! Sedan åkte vi hem hit och åt lite lunch och efter det drog vi till hällarna och badade. Ajje kom dit också :D Vi hade med oss mumsiga jordgubbar som vi hade köpt på stan som vi njöt av och så lyssnade vi på musik, ganska mycket kent blev det ;P
Johan kom ner en sväng till oss efter att han hade slutat jobbet och Annie med. Hon hade också jobbat. När de kom tog jordgubbarna slut väldigt snabbt... Haha

Nu måste jag nog börja packa, för jag åker till Stockholm imorgon! :) jag är bjuden på Victoria och Daniels bröllop... Haha nej men jag ska dit med mamma, Karin och Elsa. Vi ska väl se om vi kan få nån skymt utav brudparet på lördag.. xD

Hörs sen!


Je te vois partout. PARTOUT.

Skrivet av Malin

Hallå! Jag badade ju också!!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0