hejhej

Nu är det måndag och jag är hemma i Ludvika igen efter helgens äventyr i Stockholm :) Vi har haft det jättebra, och vi har sett hur mycket kungligheter som helst :P Det var verkligen folk ÖVERALLT i huvudstaden i lördags. Vi stod vid Operan på Gustav Adolfs torg och tittade på bröllopet på en storbildsskärm som fanns där. Sedan kom kortegen förbi men den såg man inte mycket av :P När de släppte avspärrningarna vid Lejonbacken så följde vi med strömmen och fick riktigt bra platser nedanför balkongen där brudparet sen kom ut och vinkade ^^ Det var faktiskt riktigt häftigt att få stå där med allt folk och vifta med flaggorna och sjunga sveriges nationalsång tillsammans med hela kungafamiljen xD En av helgens höjdpunkter tror jag :P Jag har tagit hur mycket bilder som helst under helgen, men har inte orkat föra över dom till datorn än... Men lite bilder kommer snart iallafall!

Nu ska jag strax åka ut till Linnea i Gräsberg :D Fint väder idag, vi kanske badar ^^

Puss och kram


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0