Rollercoaster

Idag har jag haft ännu en värdelös skoldag... :P Engelska på morgonen, och då åt vi goda scones med nåt citrongrejs + grädde. Mums vad det var gott! Sedan hade jag betygsamtal (eng), men hon hade inte bestämt sig. Blöö! Varför ska jag typ alltid ligga på gränsen till ett betyg?? Så drygt. Hon skulle ge besked nån gång imorrn. Efter det så hade jag betygsamtal i fysik. VG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är så himla nöjd med det :D Trodde liksom att jag knappt skulle klara G där ett tag... Åt lunch i en öde skolmatsal, sen blev det stan en sväng med Elin och Carro och därefter körskolan. Jag har pluggat en massa teori + kört :)

Imorgon är det sista dagen i skolan, sen SOMMARLOV! :) Herregud vad det har gått fort. Den här terminen, hela läsåret... Nu är det bara ett år kvar till studenten. :O




Bild från i lördags, när jag och Hanna <3 var ute på lite äventyr :P

Skrivet av Hanna

heheheh flum :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0