Sol, vind och vatten

Hej!
Midsommarafton var jättemysig och rolig :) Efter denna midsommar har jag nu kommit fram till att:

  • grillar är opålitliga
  • knott is all around
  • jag är kass på att ro rakt
  • svenska jordgubbar är godare än tyska
  • allt blir att gunga om man sover högst upp i en våningsäng
  • tändvätska är överskattat
  • dennis-korv MÅSTE grillas på en riktig grill annars är den inge god
  • jag är en mästare på att grilla (när väl grillen fungerar xD)
  • alla goda ting är TRE <3 hehe


:D


Här grillas det för fullt :P


Tack för en superbra midsommar mina sötnosar!

Igår kväll tittade jag på Avatar med Hanna :) Den var faktiskt riktigt bra! Mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara med tanke på att jag inte alls brukar gilla science fiction-filmer eller vad det nu heter. Hyrde filmen på Ok så jag ska väl cykla dit idag och lämna tillbaka den. Det är riskabelt av mig att hyra filmer för jag är helt senil och hade redan glömt bort att jag hade hyrt den. Men nu när jag skrev om filmen blev jag ju påmind ;P Haha

Idag så här långt har jag hunnit med att äta frukost på altanen och solat ute på en filt med ljuv musik i öronen :D En riktigt härlig sommardag! Och läste nyss på Aftonbladet att det tydligen ska bli supervärme i Sverige nu ett tag framöver. Hmm vi får väl se... :P Nu tycker jag att min sömntuta till bror borde gå upp ur sängen snart, han missar ju hela denna vackra dag annars! xD


Skrivet av Malin

Jag har kommit fram till att jag inte klarar mig utan dig... <3


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0