söndag

Hej!
När jag vaknade idag tänkte jag att det fortfarande var skola och att jag måste upp tidigt imorrn igen. Men det behöver jag inte!! :D Underbart med lov.

I fredags var det tjejkväll hemma hos Neila. Mysigt var det, men jag var så himla trött så jag åkte hem rätt tidigt. Igår var en jätteseg dag, det bara regnade och regnade. Jag gjorde en kladdkaka och städade lite. Det var väl det enda som hände på dan :P Senare så blev det Lillkyrkan, typ genrep med kören. Vi sjöng på Harnäsgården igår kväll :) Det gick jättebra och publiken verkade gilla oss :P Jag spelade då med, haha fast bara äppelbo gånglåt. Det var en gubbe som sa efteråt att han hade velat höra mer fiol ^^ Det får väl kanske bli nästa gång...

Efter Harnäsgården följde jag med M och L hem. Vi åt körv och lyssnade på lite schysst musik och sen tittade vi på film :) Mysigt <3

Idag är det iallafall liite bättre väder, det regnar inte. Jag och Malin ska kolla på en live-dvd med bästa Coldplay <3. Sen när mamma kommer hem från samfalla (med bilen :P) så ska jag ut och köra.

Puss


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0