slut på lovet

Hej hopp!
Då var det söndag idag då... Skola imorgon. Lovet har varit bra, och det känns bra å komma tillbaka till skolan igen. (NÖRD!)
Igår kom jag hem från Karlstad. Vi hade det bra där nere :) "Vi" är då jag, Louise, Alexander och Malin. I torsdags hyrde vi en film från skolans bibliotek :P den hette "Into the wild" och var riktigt bra fast för lång :P I fredags åkte vi in till stan och shoppade litegrann, åt god lunch på nåt ställe i nån galleria och sen gick vi på bio, blev "Farsan". Den var mkt bra :D Haha blev många skratt till den. Efter bion åkte vi hem och lagade tacos och sedan blev det väl en massa flumm och skratt resten av kvällen. Och musik. Massa musik :P
Snart tror jag att jag ska gå in till tv:n och se upplösningen på Vasaloppet. Jag var tyvärr inte uppe i morse och såg starten. Jag har nog aldrig orkat se den "live" tror jag xD Senare idag kommer några av mina kära vänner på nv hit för att plugga lite med mig :P (nördar, jag vet ;P). Det blir nog treeeevligt.

Kram


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0