Chillkväll

Mysig chillkväll vid Skuthamn igår med massa estetare och annat folk :) Det var mycket trevligt! Solen lyste också, tummen upp för det! Sov ganska länge idag och känner mig lite halvseg. Jag har iaf hunnit med en liten runda på stan med Malin och Louise nu på "förmiddagen" :P Fikade på engel och gick runt lite. Vi dissade marknaden iaf, den är överskattad x) När jag blir hungrig ska jag äta lunch (haha :P) och sen ska jag träffa tjejorna igen. Mamma och pappa är i Samfalla hela helgen. Med bilen! Jag måste träna juuu..... Får lite panik haha :P Sedan ska visst brorsan låna bilen till Oslo i veckan också... Tur att det bara är en dag ^^ Johan, du får inte krocka bilen! haha. Det skulle inte sitta helt fel att följa med på Guns n Roses konserten i Oslo, men det går inte tyvärr :( Har fullt upp nästa vecka med! och nästa... Och nästa.... haha. Ge mig sommarlov!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0