Hej där ni som läser :P

Hallå! Jag har haft fullt upp ända sen i lördags och har inte alls haft en tanke på att blogga... Sorry!  Så vad har hänt sen sist?
Min lilla födelsedagsfest i lördags blev riktigt lyckad, mina gäster (och jag) verkade iaf ha kul^^ Solo var också kul men det var nog lite av en besvikelse ändå... Inte så värst bra musik och typ inge folk :O Elin sa att det var ovanligt lite folk haha och det var väl säkert för att de inte vågade gå dit när jag skulle vara där xD Vi stannade till ca halv två.  I söndags var jag och tittade på Louise och hennes klasskompisar när de spelade teater. De var duktiga!
Mamma och pappa är i Venedig... Lite fusk, vill också va i Italien! De kommer hem nån gång i morgon. För att jag inte skulle bli så ensam så sov M och L över här igår och de ska göra det idag med :) Igår kväll såg vi en jättebra film som heter "Allt för min syster". Se den!
Skoldagen idag var rätt okej. Vi gjorde nationella prov nu igen, i franska hörförståelse. Det var rätt svårt :s Men jag tror det gick helt okej. Matte = blöö ..... haha. Snart kommer farmor hit, vi ska äta lite middag tillsammans och så där! Sen ikväll drar jag till Underbar med L och M... Hehe ;) Party!

Skönt med lite långhelg. Åker till samfalla på fredag med mamma och Carro :D Hoppas det blir bra väder då :P

hej svejs






Nobody said it was easy,

Oh it's such a shame for us to part.

Nobody said it was easy,

No one ever said it would be so hard.

I'm goin' back to the start.


Skrivet av Malin

När ska vi åka till samfalla då? jag vill också diiiiit..!<3

Skrivet av Malin

Himla fin text där i slutet! Bästa! <3


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0