It's a Beautiful Day

Hej!
Hade en jättebra helg i sommarstugan med mamma och Carro :) Vi hade riktigt tur med vädret i lördags, verkar ha varit fint i hela Sverige då! Vi har gått mysiga promenader, sett en flygande bäver (haha en fågel som jag trodde var en bäver tills den bestämde sig för att flyga iväg xD), ätit god mat, solat, ätit glass, varit vid Göta kanal... och mera :)
Idag är det så där underbart fint väder ute igen så jag ska inte sitta inne här och uggla länge till. Lite senare ska jag ner på trafikskolan och plugga lite teori med Hanna och sen ska jag ner till stan och träffa Elin. Vi ska plugga lite hade vi tänkt. Haha får se hur det blir med det... ^^ Vi ska iallafall läsa igenom varandras engelskauppgifter.
Ikväll ska jag träna! Det var hundra år sen jag tränade senast känns det som. Blir dubbelpass med både core och step. Känner att jag behöver komma igång lite igen xD

Puss och kram


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0