Mors dag

Hej!
Igår kväll tittade jag och Malin på film, Amelie från Montmartre :) Jag tycker den är jättebra, och det är faktiskt inte bara för att den utspelar sig i Paris som jag tycker det haha ^^ Idag har jag städat, köpt en liten blomma till mamma och solat lite :P Nu sitter jag och lyssnar på Andreas Johnson på Spotify. Kände för lite nostalgi från 7:an - 8:an när han var min stora idol. Jag hade tänkt vara duktig och plugga svenska idag men jag har verkligen ingen lust med det alls. Får se om jag skriver nån rad sen, annars får det va :P

It takes a lot of love to let it go
to free your mind, your body and soul
and it takes a lot of faith to let it show
Together we rise together we flow
down the waterfall

Minneslåt! (Waterfall - Andreas)

Skrivet av Malin

Åh, den låten började jag ALLTID gråta till förut :P


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0