2 november

Hade tänkt göra lite religion nu innan jag ska iväg till farmor och Elsa för att äta lite lunch och så men jag har verkligen ingen lust. En uppgift om islam dessutom, suck. Kan inte riktigt med den religionen. Då skriver jag hellre något om buddismen, mycket intressantare och vettigare religion!
Tycker inte om när man inte kan vara riktigt ledig på ett lov. Vi har hur mycket som helst som ska vara klart direkt efter lovet, så då är man ju typ tvungen att plugga på lovet. Hatar det. Jag gör väl helt enkelt som jag brukar göra, skjuter upp allt till sista dagen :D haha.
Tar bussen ner till stan om en timme. Sen ska jag vara hos farmor och Elsa tills jag ska åka iväg och jobba i Grängesberg vid halv fem. Dags för lite barnpassning igen! :P

Ciao ♥


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0