fail

Haha bra koll jag har alltså... Vi hade inte ens religion idag utan vi skulle visst ha svenska istället. Rindeskog sa väl det där igår men jag måste ha sovit då eller nåt. Inget ovanligt i så fall xD Mina svenskagrejer låg hemma på skrivbordet xD På svenskan fick vi miljöare gå och hålla små muntliga presentationer för varandra igen för att vi ska träna inför muntliga np. Tycker verkligen inte om att stå så där och prata inför folk (tom jobbigt inför såna jag känner :O), det är nog en av mina största rädslor... Ser inte fram emot när man ska göra np. Tror det blir vecka 46 jag ska prata. 4 veckor... :S
Efter svenskan gjorde jag + några till en eng c-grej som vi missade förut. Man skulle skriva ett klagobrev. Det failade lite tror jag men jag tog mig iaf dit upp och gjorde det! Det får duga :P Nu ska jag göra lite svenska igen. Sen blir det step! Har inte tränat på hur länge som helst, nu får det bli skärpning!

Ciao


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0