Life's for living

Ska snart iväg och jobba igen då :) Blev inget jobb förra veckan för mig, då låg jag och sov vid den här tiden nästan xD Inte så säkert att passa ungar om man inte sovit på 36 timmar... :P Så i sället för mig fick mamma rycka in! Idag känner jag mig iallafall utvilad. Det är en bra början... Haha.

Den här veckan kommer bli helt fullspäckad. :S Men jag har en väldigt rolig långhelg att se fram emot så det ska förhoppningsvis gå fint!
Imorgon går jag i skolan till fyra, sen ska jag och mamma till Grängesberg vid sju och planera balklänning med en sömmerska typ :P Det ska bli spännande!
Imorrn åker även pappa ner till Milano och jobbar. På onsdag måste jag ta igen det jag missade i eng c förra veckan på stödtiden, vilket betyder att jag säkert kommer vara kvar i skolan till fyra. "Sömngruppen" ska kanske också ha ett handledarmöte då med Mark...
På torsdag går jag också sent i skolan, eftersom jag ska ha franska (!) efter skoltid med Kristina. Jag vet, jag är galen. Jag har valt en extra kurs helt frivilligt. Haha har typ ångest över det där, liksom att träffa en lärare själv, det är läskigt! x) Ska tydligen göra nån talövning :S På torsdag måste jag packa också.
På fredag klockan ett har sömngruppen bokat in ett studiebesök vid Avesta Sömnlabb, så då blir det ut å åka! Studiebesöket tar säkert några timmar och jag måste vara hemma igen senast halv sex typ för halv sju ska jag åka tåg med mami till Arlanda! Där ska vi bo i nån hotellby över natten och sedan bär det av mot Milano på lördag morgon! :D haha vilken fin sammanfattning av vecka 42 :P Hade inget annat för mig ^^


Milano!

Skrivet av Malin

Alltså lyx! Jag vill också till Milano :O

Skrivet av Malin

Kan jag inte få åka i din väska?? Snäääääällaaaaaa??

Skrivet av Malin

Kan jag inte få åka i din väska?? Snäääääällaaaaaa??


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0