tjo

Ojoj vad man är dålig på att blogga... :P

Vad har hänt sen sist då?

Under påsken var jag i tomtebo med mamma, pappa och Johan och det var hur bra som helst :) Åkte skidor i Åre tre dagar med pappa och Johan och sen så var vi och badade på holiday club en dag också. Fast då var inte pappa med:P
Det var gött att få några soliga dagar i fjällen!

Nu är jag mest stressad hela tiden och önskar att studenten var imorgon, typ. Projektarbetet är nu i alla fall äntligen klart! Och sen så klarade jag cambridgeprovet och det kändes riktigt skönt.

Har minnesförlust nu och minns inte vad mer jag skulle skriva. Suck så här är det hela tiden nu. Jag återkommer, eller nåt.

Skrivet av Malin

Grattis till Cambridge och PA! :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0