Året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Japp :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag brukar inte ge några nyårslöften, onödigt

3. Fick någon du känner barn?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Jag var bara i Sverige i år, faktiskt

6. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Ja, ett jobb. Är trött på att vara arbetslös nu :P

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

22 mars, 10 juni, 28 juni, p&l-veckan i juli, några dagar i oktober

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag tog studenten med jäkligt bra betyg. Och Adam <3

9. Vilket var ditt största misstag?
Det var ett misstag, men det löste sig!

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Biljetten till Wtai i Gbg var inte så dum :)

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, helt klart. Och min nya telefon

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Studentveckan!!! 

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, knappt varit sjuk.

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
Fade into darkness, haha

15. Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Bättre :)

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Träning och att träffa vänner, gå ut och ha roligt. Men det blir det mer av 2012!

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Klämma finnar, haha

18. Hur var din julafton?
Den var som den brukar vara :) Fina julklappar också <3

19. Blev du kär?
Ja jag blev ju det... :D

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Anno 1790 xD Minns inte de som gick i våras...

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Näpp

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
En bra som jag läste ut alldeles nyss heter ”Ränderna går aldrig ur”. Handlar om livet på internatskola. Sen så läste jag ”Angelas dotter” av Kristin Hannah. Väldigt bra den med.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Vet inte

24. Önskade du dig något som du fick?
Ja :)

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Det vet jag inte...

26. Vilken var årets bästa film?
Vet inte om det var årets bästa, men ”En dag” tyckte jag var bra.

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var i skolan då

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
De som jag redan träffat :P

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Jeans och tröja om jag ska nånstans, annars blir det ofta mjukisbyxor när jag bara går hemma. Gillar dock att klä upp mig när det är fest, helst någon snygg klänning.

30. Vad fick dig att må bra?
Älsklingen, vänner, familj, att sommarjobba, resa, olika musikupplevelser.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha ingen vad jag vet :P

32. Vem saknade du?
Blev lite tomt på hösten när många vänner flyttade från stan...

33. Vilken var din bästa månad?
Juni

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Ja, säkert massor men det tänker jag inte älta

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag kommer flytta hemifrån, det kommer bli en stor omställning!

 


Skrivet av Anonym

Hej hej :) Har precis kommit igång med min första tävling där man kan vinna en makeup palette :)



Var med här:



http://lifeinamsterdam.se/2011/december/tavling-vinn-makeup-palette.html

Skrivet av Malin

Nummer 31: Jocke såklart! ;D

Skrivet av Jenny

Vad ska du göra på nyår? Planerat något skojigt? :D



Kram

http://jennyvuongs.blogg.se

Skrivet av rossanna

Vilken fin blogg du har. Kram


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0