=)

Skolan: Franska och engelska, inget av det var kul idag. Haha. På engelskan gjorde vi bland annat ett muntligt test inför cambridge. Hata.
Stan: Efter skolan gick jag ner på stan med Elin för vi skulle fixa lite presenter till folk som fyllde i november... x) Bättre sent än aldrig! På stan träffade vi även på Malin och Linnea :)
Farmor: Var upp till farmor en sväng också och fick lite grejs plus att vi fikade. Mysigt! Hon flyttar på lördag, så lägenheten var lite uppochner-vänd :P
Mammas jobb: Åkte med mamma hem från stan... :P
Grängesberg: Jag och mamma träffade Ywonne igen, som ska sy min balklänning. Nu har jag typ bestämt hur den ska se ut, den kommer bli så fin! :) Hihi. Var ett litet äventyr att ta sig därifrån sen, för vägen hon bor på var inte plogad när vi kom dit men sedan när vi skulle åka hade plogbilen precis varit där så det blev lite fail. Men vi kom hem iaf! haha

Jahapp. Nu tror jag att jag ska gå till tvn. Idrottsgalan är väl ett helt okej tidsfördriv... ^^


"And you singing the song thinking this is the life"


Skrivet av Malin

Längtar tills man får se dig i din baleskrud!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0