If you're for real and not pretend

Såklart var träningen inställd just igår när jag och Malin skulle träna... Haha så typiskt! Det blev en långpromenad igen istället, och den var inte dum den heller. Efter middagen träffades vi igen och då kollade vi bland annat på solsidan (haha äger!) och så pratade vi en massa. ♥ Kändes dock lite tomt utan andra syrran där... Puss på dig Louise :*

Idag har jag haft franska och engelska, typ tråkigt. Engelskan är bara kdjafkjkeiigdgjdjgksdjgdg! Kommer väl inte ens klara cambridgeprovet :S Känns som det är skitsvårt. Usch, jag är så sjukt trött på engelska nu alltså! Då är franska bättre... haha

Ikväll ska jag och Elin jobba! Det är återträff på barnpassningen. Sen nästa vecka börjar det om med en ny kurs och nya barn! Skojskoj :) Skönt att man har ett litet jobb iaf! Typ lagom att jobba en kväll i veckan haha, mer orkar jag inte just nu.

Läxa till nästa vecka i franska: Läsa om Rousseau. Jihoo....

Skrivet av Louise

Puss på dig med sötaste! Saknar dig sjukt mycket <3

Skrivet av Malin

Hallå där! Hur är det med inställningen!?

En puss till Louise från mig med!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0