Just Dance

Igår fick jag ett sms av Hanna vid niotiden att hon, Amanda och Jonna var sugna på att gå ut, då satt jag i soffan i mjukisbyxor och världens fulaste tröja haha men jag blev snabbt pepp och gick och bytte om och fixade mig och tjugo min senare så kom de hit! Sen var vi väl här en stund och sedan åkte vi ner till Underbar. Det är alltid dött där fram till typ halv ett x) Så sjukt för de stänger ju liksom två haha. Menmen vi dansade en massa och fick sjuukt ont i fötterna :P Kul var det! Men det är mycket roligare att gå ut i andra städer... Ludvika är så litet x) Vi funderar på att dra till Borlänge eller Falun nån gång snart och testa utelivet där. Inte för att de städerna är särskilt stora de heller men lite bättre är det ju säkert i alla fall!



Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0