Oseriös

Började kvart över tio idag, och det första som händer är att alla panikar över schemat och såklart så ändras det som alltid i början på en ny termin. Biologin som vi hade idag blir flyttad till tisdag morgon ist. Suck...Betyder att jag börjar halv nio, har en lektion, sen håltimme fram till halv tre. Great! Jag ska iallafall försöka få franskan flyttad till tisdagar efter biologin och så kommer vi förmodligen jobba med projektarbetet då också så det kanske inte blir så mycket hål kvar x) Hoppas det blir så för jag orkar inte med långa håltimmar. Vissa tycker det är bra för då kan de ta igen saker de missat men jag kan typ aldrig koncentera mig :P Iaf inte när alla ens kompisar inte heller har nån lektion... haha.
Vi miljöare hade första lektionen i miljöpolitik idag och det var helt galet. Vi satt och skrattade typ hela lektionen och gjorde inte särskilt mycket vettigt. Det gänget alltså, kan vi nånsin vara seriösa? :P


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0