Bara hundra år sen eller nåt

Haha, vilken grym bloggare jag är! En månads uppehåll... Kände att det var dags nu igen kanske. Är så himla mycket som har hänt sen sist jag skrev, massa roliga sakeeeer! Bal, säckgång och student bland annat. Har nog aldrig haft så roligt i hela mitt liv som när jag åkte lastbilsflak på studentdagen. Så sjukt jävla kul! Det var en helt perfekt dag, massa sol, skratt, lite tårar, god mat, fotograferande, släkt och vänner, fina presenter och så en galen studentfest med klassen på det ;) Underbart! Det känns faktiskt inte så jobbigt som jag trodde nu efteråt, det här med att inte träffa de i klassen lika ofta längre. De man verkligen tycker om kommer ändå alltid finnas kvar! ♥

Lite bilder kommer upp snart!!!! haha ska göra ett album på fb också, men känner att det kommer bli drygt så skjuter upp det hela tiden :P

Jag har förresten börjat jobba nu också. Går fint :)


Skrivet av Malin

Nämen hej där!



Åka åka åka åka lastbilsflak! :D


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0