Kent

Sitter och lyssnar på B-sidor (cd 1) och föll precis lite för den här låten

Och Du tystnar om natten 
Du är lättskrämd kan inte låta bli att le 
Din bästa vän är elektriciteten 
och så tänder Jag ljuset 
Trots att Du hatar att klä av dig när Jag ser 
alla platser som sommarsolen svek 

När Du är tunn som luft 
Så är Du nästan perfekt 
Du gör mig lugn när alla ljusen har släckts 
Bara en sekund då är Jag nästan perfekt 
kom gör mig lugn Jag klär i din andedräkt 

Och Du tystnar om natten 
Du är mörkrädd kan inte låta bli att le 
Åt alla saker Jag aldrig ser 

Du är tunn som luft 
Du är nästan perfekt 
Du gör mig lugn när alla ljusen har släckts 
Bara en sekund då är Jag nästan perfekt 
Du gör mig lugn Jag klär i din andedräkt 
Du gör mig lugn Du är nästan perfekt 

Om Jag förlorar dig 
Så förlorar Jag synen 
Om Jag förlorar dig 
Då har Jag ingenting kvar 
Förlåt mig men Du är allt Jag har



Kent – Noll


Skrivet av Malin

Den är bäst...!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0