:D

Lisa har börjat fotokursen och hon var duktig för hon var aktiv och svarade på flera frågor! Haha trodde inte jag skulle våga men det gjorde jag x) Hon som är kursansvarig hade en kort föreläsning om bildkonstruktion och nu har jag redan börjat överanalysera alla bilder jag ser och tänka på allt som hon sa om liggande eller stående utsnitt, positiv/negativ diagonal osv.. Kul :D
Var mysig kväll/natt igår, vi såg tre filmer och skräckisen var läskig jag gömde mig mest bakom Hanna haha :P Bästa filmen var "Dear John", så fin! Idag när vi åt frukost kollade vi på "I rymden finns inga känslor". Har sett den förut, men den är så fin och söt och den kan man defintivt se fler gånger.
Sen Hanna drog hem har jag haft fullt upp och det har jag fortfarande. Kursen slutade fem och nu måste jag hinna med att äta lite innan träningen som drar igång halv sju. Ciao!
Halvporträtt med liggande utsnitt samt stark färg i förgrunden och svagare längre bak.. ;P


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0