tisdagen den 20:e september

Hej och grattis på namnsdagen alla Lisor! ;)
Idag har varit en bra dag!
Jag har fikat med Elin på engel, vi hade massor att prata om men hann inte med allt den här gången, nu är hon i Halmstad igen! Men det var jättemysigt att iaf få träffa henne lite och prata. Hon är ju en av dom jag förut träffade varje dag i skolan och hade lektion med varje dag... Känns konstigt att vi inte ses lika mycket längre. Men vi är miljöare forever, så äre bara <3
Efter fikat med Elin så mötte jag upp Hanna på bibblan (vårt nya inneställe i LA??) där jag lånade lite fler fotoböcker plus några böcker på franska. Jag är så otroligt kulturell nu för tiden... ;) Sen var vi på litet möte på Sv och sen drog vi hem. Jag stötte även på Alexander och Rebecka på stan, kul! Och nu ikväll har Malin varit här en sväng, grejerna vi beställt från cdon kom nämligen hem i brevlådan idag och hon hämtade sina skivor och filmer.
Lisa fick hem det här i brevlådan och blev väldigt glad!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0