So never mind the darkness

Första tentan avklarad! Känns hur bra som helst :D 

Efter tentan var jag och Gro till buttericks (mötte fler ssk-are där, buttericks tjänar bra med pengar just nu!) och införskaffade lite maskeradprylar inför halloweenfesten/faddertackfesten som är imorgon, det kommer bli grymt!
Jag kör på den här stilen:



Det kan nog bli bra! Kommer ha blå klänning och blåa strumpbyxor också och eventuellt lite avatarliknande smink :P 

En helt annan grej; När jag kom hem och kollade posten såg jag att jag hade fått brev från försäkringskassan och de har beviljat mig bostadsbidrag! 600 kr i månaden nu, och sedan höjs det till 800 nästa år, glad tjej! Fick ett annat brev från nordea också med första utbetalningen på papper (?) som jag tydligen ska lämna in nånstans så får jag cash. Lisa förstår inte riktigt xD

Nu ska jag väl gå och fixa lite mat, blir nog nåt med falukorv (Y)

Skrivet av Mamma

Blå-Lisa :) Kul att du får bostadsbidrag!


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0