Collecting sunlight

Blev tidig morgon imorse, hade föreläsning om PM 8.15-10. Sedan tog jag bussen till stan och köpte mig en cykelhjälm, ett lås och ett sadelskydd, så nu har jag inga ursäkter längre att inte börja cykla till skolan...^^
Jag har tänkt att jag ska prova att cykla till BMC någon dag när jag är ledig eller nåt för jag hittar inte dit så bra och jag vet inte hur lång tid det tar att cykla heller. 

Haha kutade nyss ner till tvättstugan för självklart glömde jag bort tvätten, den blev klar för en halvtimme sen. Tur jag kom på det nu och inte ikväll i alla fall x) 

Nu ska jag äta lunch, lasagne blir det! 




Skrivet av Mamma

:)Nu kan du cykla, och säkert också!

Skrivet av Malin

Bra att du köpt hjälm, det ska man ha :)


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0