ledig dag

Min granne får en ny toalett precis i detta nu. Jag vill också ha en ny toalett...!

Tycker att de borde kunna sätta upp mitt brandlarm på samma gång, men det verkar vara för mycket begärt. Var två veckor sedan jag sa till om det och då var det tom andra gången jag sa till också. Dåligt. 

Jag är förkyld tjej och jag känner mig allmänt ynklig och trött. "Ledig" dag idag, men jag ska plugga instuderingsfrågor i vårdhygien. Det känns sjukt ovant att plugga igen på heltid, hur gör man?!? Jag kommer väl in i det snart, jag brukar alltid vara seg i starten :P 

I lördags var bästa mamma och pappa här en liten stund och jag fick kramar och massa mat och en cykel, bl.a. De är bäst <3 Jag ska åka hem sista helgen i september och då kommer Johan vara hemma också, vi ska fira honom och så, längtar! :) Har dock ingen aning om vad 24-åringen önskar sig...

Avslutar med en bild som jag skrattar åt varje gång jag ser den,


Man kan inte alltid lyckas... ;)



Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0