27 februari

VFU:n är slut, tillbaka i skolan. Det är mycket att göra nu, PM hit och dit som ska skrivas klart och sedan statistiktenta på det. Och så en tenta i vetenskaplig metod vid samma tillfälle. Hur ska allt hinnas med till den 15 mars?? 

Var ett tag sen jag skrev nu igen... 
Är i alla fall nöjd med min insats under vfun, och jag fick fina kommentarer under slutbedömningen plus att det är fritt fram för mig att söka extrajobb på avdelningen till hösten! :) 

Under helgen som var hade jag finbesök utav bröderna, de kom på fredagen och var här till lördag kväll och vi hann med en hel del under den tiden! Fredagkvällen började med ett besök på pizzerian vid heidenstams torg och sedan satt vi på mitt rum och spelade roliga ölspel/kollade kul klipp/drack gott/åt chips/skrattade en massa innan vi tog bussen till stan och Värmlands nation!! Där träffade jag på Gro, som hängde med oss sedan. Någon mer som vi träffade på var Daniel Norberg från idol 2009 :P Jag gick fram till honom och Johan säger "Det är ju du!" Haha :D Han var jättetrevlig, men tyckte nog först att det var rätt drygt att jag och Gro tjålade så mycket xD  Jag kallade honom dessutom för Johan stup i kvarten... ^^
Det var en jätterolig kväll och skoj att få visa bröderna hur det är på nation :D Blev donken efteråt (där det var matkrig) och sedan en promenad hem genom stan. 
Lördagen blev riktigt turistig, vi hann med både domkyrkan och slottet! Utöver det så gick vi runt på stan, åt god mat på Tzatziki och kollade in utsikten från konsert & kongress. Mysig helg! 
 
Nu ska jag ta en liten promenad i det fina vädret sen blir det mera plugg innan Adam kommer hit. Längtar sjukt mycket tills imorgon, THE KILLERS!!!!


Snygg bil(d) från i höstas!
 
 


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0