11 augusti 2015

Nu har jag varit färdig sjuksköterska i två månader och sex dagar! Sommaren har gått så himla fort. Trivs jättebra på jobbet :) Vissa dagar är väldigt stressiga medan andra är lugna. Det är absolut inte stressigt hela tiden vilket jag hade tänkt mig och jag har hittills aldrig hoppat över varken förmiddagsfika eller lunch!! Tänker aldrig göra det heller. Utan mat i magen = tjurig sköterska!
 
Jag får lite semester i september, ska bli skönt att vila upp sig lite då. Förhoppningsvis blir det någon utlandsresa, annars får det duga med Sverige ;)  
 
Flyttat har vi gjort också under sommaren. Vi bor numera på Portalgatan i en 1,5:a som är superduperfin! Vi har lite saker kvar att fixa på kantorn, lite möbler som ska skänkas/säljas under dagen och morgondagen och sedan är det städningen kvar. 
 
Idag är det ett år sedan The Åslunds drog västerut till USA!!!! Bästa resan någonsin. Får nog bli en titt i fotoalbumen sedan :D 













 


Skriv en kommentar:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:



RSS 2.0